Saturday 13 May 2017

Nursing Bra Murah: Long Bra dan Short Bra Premium Beautiful

Nursing Bra atau bra menyusu selalunya menjadi keperluan bagi ibu yang breastfeed. Keselesaan semasa menyusukan bayi menjadi keutamaan. Namun begitu pemilihan bra yang salah atau tidak sesuai menjadi punca kepada salah satu sebab dalam kegagalan proses penyusuan. So hari ni akak nak share info pasal Bra Premium Beautiful yang sangat-sangat nursing friendly.

 Perbezaan diantara Long Bra dan Short Bra
Bra Premium Beautiful ni ada 2 jenis (seperti gambar dibawah):
  • Long Bra
  • Short Bra

Nursing Bra, Bra Menyusu, Bra Premium Beautiful, Breastfeed Bra
 Beza diantara 2 jenis bra ni ialah hanya pada panjang bra tu sahaja. Long Bra panjang sehingga menutupi pinggang manakala Short Bra tak cover sampai ke pinggang. Jika kita hanya pakai Long Bra dan Long Girdle saja masih lagi boleh menutupi benjolan lemak di badan kita. 


Apa FUNGSI Bra Premium Beautiful?
Fungsi kedua-dua jenis bra ni adalah sama yang mana dapat menampung, menyokong sepenuhnya dan membentuk breast kita terutamanya yang memiliki breast yang besar. FIR yang disulam di dalam fabrik Premium Beautiful menjadikan breast semakin PEJAL dan MONTOK tanpa memerlukan cream sapuan atau ubat-ubatan. Ini kerana FIR yang terdapat di setiap bebenang Premium Beautiful akan melancarkan peredaran darah di sekitar breast.  

Secara tidak langsung, bagi ibu-ibu yang menyusu bra ni dapat mengelakkan bengkak susu dan meningkatkan pengeluaran susu ibu. Bra Premium Beautiful memang sangat mesra penyusuan. Sekiranya hendak menyusukan anak, hanya perlu selak je cup bra tu lentur ke bawah. Memang sangat mudah sebab fabrik PB sangat lembut dan tak menyakitkan. Jangan risau sebab ramai je ibu-ibu yang memilih untuk memakai Bra Premium Beautiful ni sebagai Nursing Bra. Selain itu, bra ni dapat menjaga postur badan semasa menyusu dan tiadalah lagi masalah sakit pinggang ketika proses penyusuan.

Nursing Bra, Bra Premium Beautiful

Ciri-Ciri Bra Premium Beautiful

Keistimewaan Bra Premium Beautiful berbanding bra yang lain adalah pada cup bra tersebut yang berbentuk piramid di mana memberi ruang kepada puting payudara untuk bernafas dan tidak menekan puting payudara seperti gambar di atas. Ibu-ibu yang mengalami masalah puting tenggelam dan sukar untuk susukan bayi bukanlah menjadi masalah lagi. Ruang untuk puting bernafas dan kedudukan puting dengan betul membantu menimbulkan puting payudara yang tenggelam dan seterusnya memudahkan untuk susukan anak. Kebanyakan dari kita salah dalam memilih bra yang sesuai dan selama ni bertahun-tahun bra yang kita pakai tu menekan puting kita ke dalam dan tiada ruang untuk bernafas. 

Selain menimbulkan puting payudara, kesan dari FIR ini juga dapat mencerahkan area kawasan puting yang gelap. Ada client tu baru je sebulan pakai area puting tu menjadi kemerah-merahan yang menandakan darah berjalan dengan lancar di sekitar kawasan tersebut. Sebab tu kaum wanita sangat digalakkan untuk memakai Premium Beautiful untuk mencegah KANSER PAYUDARA. Mencegah adalah lebih baik dari merawat betul tak?

 Lace cup mempunyai keanjalan untuk mengelakkan payudara dari melimpah ke luar. Manakala rawan keluli memori berfungsi untuk menyokong dan menetapkan kedudukan payudara. 


Tali bra yang lebar akan mengurangkan tekanan pada bahu dengan berkesan. Jadi dapat menyokong breast terutamanya breast yang besar. So Bra Premium Beautiful ni dapat membantu mengurangkan tekanan sakit belakang badan. Tali PB sangat kenyal. Pakai bertahun -tahun pun tiada masalah tali berpintal.

Rekaan kuasa tekanan dan regangan berganda di bahagian depan bra dapat mengelakkan perut buncit dan meninggikan kedudukan kontur payudara. Sangat berkesan untuk menghilangkan masalah lemak bi bahagian bawah breast.


Bentuk "U" di bahagian belakang direka khas untuk MENGUNCI LEMAK dan mengalihkan lemak di tempat yang sepatutnya. Lebihan dan benjolan lemak di bahagian belakang badan akan menjadi sekata. Kita tak nak lah nanti ada "breast kedua" kat bahagian belakang badan kan. Dan bentuk "U" akan membuatkan kita kelihatan lebih kurus. 

3 pasang cangkuk pula memberi keselesaan untuk membuat penyelarasan yang sesuai. 

Berapa Harga Bra Premium Beautiful? 
Harga Short Bra bermula dari RM517 manakala harga Long Bra bermula dari RM839 mengikut ukuran badan. Untuk keterangan lanjut mengenai Bra Premium Beautiful ni bolehlah whatsapp/sms/call akak di 019-2663797. InshaAllah harga boleh dirunding.

Boleh juga baca:

3 comments:

  1. nursing bra murah, bra premium beautiful murah, long bra, short bra, bra menyusu terbaik, bra menyusu murah, breastfeed bra, menyusu dengan premium beautiful, kebaikan bra premium beautiful, harga bra premium beautiful, ciri-ciri bra premium beautiful

    ReplyDelete
  2. nursing bra murah, bra premium beautiful murah, long bra, short bra, bra menyusu terbaik, bra menyusu murah, breastfeed bra, menyusu dengan premium beautiful, kebaikan bra premium beautiful, harga bra premium beautiful, ciri-ciri bra premium beautiful

    ReplyDelete
  3. nursing bra murah, bra premium beautiful murah, long bra, short bra, bra menyusu terbaik, bra menyusu murah, breastfeed bra, menyusu dengan premium beautiful, kebaikan bra premium beautiful, harga bra premium beautiful, ciri-ciri bra premium beautiful

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...