Wednesday 6 April 2016

Ingin Hamil: Cara Mencegah Keguguran Kandungan

Assalamualaikum..

Hari ini saya nak share satu testimoni customer ni yang mana sekarang ni beliau merupakan pengguna Premium Beautiful tegar. Jom kila lihat testimoni dibawah ni yer.


Ingin Hamil dan Menguatkan Rahim

Yana ni dah 3 kali keguguran dan atas nasihat doctor beliau dinasihatkan untuk memakai korset bagi menguatkan rahim. Akhirnya beliau memilih untuk memakai korset PB ni memandangkan banyak review positif mengenai PB. Tanpa disangka selepas berpantang dengan PB akhirnya Yana telah disahkan hamil semua..Ya allah syukur sangat kan..sesungguhnya PB ni menjadi asbab kepada Yana untuk mengandung semula =)

Jadi kesimpulannya, kesan Yana berpantang dengan korset Premium beautiful:

a) darah nifas cepat keluar dan cepat kering
~ Girdle PB mempunya rongga-rongga di bahagian bawah seluar yang mana ianya berfungsi untuk menarik keluar darah-darah kotor (priod, nifas, etc) ataupun keputihan.

b) badan lebih bertenaga
~ Far Infar Rays (F.I.R) yang disulam pada fabrik PB akan menggetarkan molekul air dalam badan yang mana akan melancarkan peraliran darah dan dapat membawa oksigen baik ke seluruh badan. secara tidak langsung tubuh badan akan rasa lebih bertenaga.

c) badan rasa kemas
~ fabrik PB yang selesa akan memeluk badan kita dengan meletakkan lemak di tempat yang betul. Jadi sudah tentunya badan akan rasa lebih kemas.

d) HAMIL 
~ F.I.R yang terdapat pada fabrik girdle akan merawat dan menyembuhkan luka-luka pada dinding rahim kita. Selain tu, girdle ni berfungsi untuk menyokong, menaikkan dan menguatkan rahim. Apabila rahim kita sihat dan kuat sudah tentu proses pensenyawaan lebih mudah berlaku..dengan izin Allah ye..yang penting usaha, doa dan tawakal.

Setiap yang berlaku itu pasti ada hikmahnya..Yakinlah dengan ketentuan dan perancangan Allah..

Beautiful di luar sana, jika nak dapatkan penjelasan lanjut mengenai PB atau nak cuba pakai dan rasa fabrik PB ni macam mana boleh hubungi saya yer..
Nak harga istimewa tak?? jangan lupa cari saya tau..

Loves,
Arina
SMS/Call/Whatsapp 0192663797


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...