Wednesday 27 April 2016

Tak Sampai Seminggu Dah Kurus

Assalamualaikum semua..


apa khabar? sihat? 

sekarang ni dah masuk minggu terahir April..tak lama dah kan kita nak berpuasa..kaum -kaum hawa sekalian dah mula ke ganti puasa yang tertinggal tu.. =)


Excited ni saya nak share testimoni client saya ni..nama dia Mika..gadis yang happy go lucky. seronok dapat berkenalan dengan Mika ni. punya la excited dia, pagi-pagi lagi dah whatsapp update pasal perkembangan dia pakai PB. Jom kita tengok screenshot kat bawah ni..



Seronok betul saya dapat bantu Mika ni..baru seminggu pakai PB tapi satu office dah tegur kurus..sebelum ni berbulan-bulan dia pergi gym turun dalam 3kg tapi tiada yang perasan..
nak tau tak kenapa macam tu?

Bila kita workout memang lemak terbakar dan berat badan turun tetapi lemak-lemak kat badan kita tu lembik tak firm, menggelebeh..sebab tu effect kurus tu tak nampak. bila kita pakai PB, badan kita akan pejal dan fungsi PB tu nak mengalihkan lemak ke tempat yang sepatutnya. bila lemak kita berada ditempat yang betul badan akan nampak lagi kemas, ada shape dan dah tentunya kita akan nampak kurus! kalau uolls nak tau workout sambil pakai PB kesan dia 2 kali ganda tau dari senaman biasa..confirm mandi peluh nanti..hihi..

Nampak tak beza Mika sebelum menggunakan PB dan selepas..cantik kan.


raya nak dekat ni..sempat sangat ni kalau nak kurus sebelum raya,,
jangan tunggu lama-lama tau..rugi..hihi
jom tingkatkan tahap kesihatan kita sambil-sambil jaga kecantikan diri.

Loves,
Arina
0192663797


kiki emoticon

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...