Tuesday 10 May 2016

Kenapa Saya Pilih Premium Beautiful Banding Korset Jenama Lain

Assalamualaikum..

Saya sebagai pemakai Premium Beautiful tegar memang mengakui korset ni is the BEST! 
Jadi saya nak share dengan readers semua kenapa saya pilih Premium Beautiful bukan korset jenama lain?

1. sebab saya tak pernah pakai korset lain. Selama ni saya hanya dengar Premium Beautiful. Mula-mula adik yang pakai dan saya beli pun dengan dia. Selepas adik saya share pasal PB terus je nak beli dan rasa pakai. 

2.  nak jaga kesihatan diri.  Sebab utama saya beli atas kesedaran saya nak jaga kesihatan diri. Nak kata saya ada masalah berat badan masa tu tiada pun. Berat masa tu 52kg. Ok lah kot..hehe..dan Alhamdulillah tiada masalah kesihatan yang lain. Cuma selepas tau kebaikan pakai PB saya sangat teruja. Now, saya sendiri dah jadi Premium Beautiful Expert. Rasa seronok bila dapat bantu dan share kebaikan PB ni dengan orang lain. 

3. fabrik PB yang selesa dan mudah kering. Kalau basuh hari-hari pun tak pe. Letak je bawah kipas confirm esok pagi dah boleh pakai. Saya dah pakai PB selama 3 tahun dah dari sebelum dapat anak sampai la dah ada anak sorang. Kualiti fabrik dia masih lagi ketat dan belom koyak lagi tau. Kalau pakaian dalam kita yang lain mesti dah berapa kali tukar kan.

4. saya kerja site. Bila kerja site ni memang perlu banyak jalan. Lenguh jugak la kaki lutut tu. Kadang-kadang sampai boleh rasa lenguh-lenguh pinggang. Bila pergi site dengan pakai PB rasa lebih bertenaga dan masalah sakit pinggang tu memang dah tiada. Lagi satu bila kerja site ni mandi peluh tu biasa la kan. hihi..kalau saya pakai bra biasa saya akan rasa tak selesa bahagian bawah breast. selalu je gatal-gatal. tapi bila pakai PB bahagian bawah breast tu rasa kering je..nyaman gitu..eh eh...

5. tambah pendapatan. Alhamdulillah dari pemakai Pemium Beautiful sekarang ni bisnes ni menjadi pendapatan sampingan untuk saya. Bolehlah nak tambah duit poket ketika sesak. Target nak jadikan bisnes ni sebagai sumber pendapatan utama. semoga saya dapat buat full time. doakan untuk saya ye semua.. 

Anda macam mana? boleh kongsikan pengalaman manis dengan Premium Beautiful dekat saya ok. Kita share kebaikan bersama-sama.



Loves,
Arina
0192663797

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...