Friday 15 January 2016

Premium Beautiful untuk ibu menyusu

Salam mommies...

Hari ni nak sentuh sikit pasal breastfeed ni..serius! Menjadi impian setiap ibu-ibu nak breastfeed anak sehingga umur 2 tahun  kan..alhamdulillah saya dapat fully breastfeed baby secara ekslusif selama 9 bulan..now dah mix dengan susu kambing sebab production berkurang..huhuhu..takpelah pasang niat sekali lagi bila ada second baby nak fully breastfeed sampai 2 tahun..InshaAllah..

Ok..kita back to our topic..Pasti ade mommies yang terfikir pakai PB ni boleh ke kalau kita breastfeed baby...mesti ade yang cakap "alaa leceh la nak buka-buka korset ni nak menyusu".. 

mommy2 semua tau tak..kalau kita breastfeed lagi bagus kita pakai PB..biasanya breast akan jatuh sebab tarikan graviti semasa kita menyusukan baby. Bayangkan kalau kita ada anak ramai..haaaa...boleh di libas-libas la kot..oppsss hihi...so PB ni akan support kita punya breast semasa menyusu dan secara tak langsung akan membetulkan postur badan kita..nanti takde la masalah sakit pinggang. Selain itu, PB ni kan merupakan far infra rays korset. Jadi far infra rays yang disulam di bahagian bra akan melancarkan peredaran darah..secara tak langsung masalah bengkak susu dapat dielakkan. ade kes mereka yang pakai PB ni susu semakin meriah..memang rezeki anak..boleh tengok testimoni tu kat SINI

Macam mana nak susukan baby sambil pakai korset???

Senang sangat tau mommy..PB ni very friendly for breastfeeding..

why??

Sebab fabrik PB sangat lembut..saya sendiri pun pakai PB sambil susukan anak..tak susah pun..cara dia macam ni..bila anak dah berada di posisi yang betul untuk menyusu mommy hanya perlu tarik tali bra dan turunkan cup tu ke bawah seperti gambar. Lepas tu teruskan la proses penyusuan tu..simple kan..

I am breastfeed mommy..
I am PB expert..


Loves,

Arina: SMS/call/ whatsapp 0192663797
Email: arina.affandi@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...