Tuesday 26 January 2016

TESTIMONI: breastfeeding dengan Premium Beautiful

Haiiii ibu-ibu semua..

Hari ni saya nak story sikit testimoni customer PB ni menyusukan anak sambil pakai Premium Beautiful. Haaa...nak tau apa yang berlaku..jom kita tengok testi kat bawah ni.

tips banyakkan susu badan

Ya Allah..happy kan bagi ibu-ibu yang breastfeed anak ni bila production susu kita makin bertambah.  Lagi-lagi kalau sebelum ni production susu kita berkurang. Far Infra Red yang disulam pada cup bra membantu melancarkan peredaran darah. Walaupun breast kita dah penuh masalah bengkak susu tak berlaku..sakit tau kalau kena bengkak susu tu..Breast keras semacam je kan macam batu..teringat pulak pengalaman bengkak susu masa berpantang dulu.hihihi..

Ok now saya nak share pulak pengalaman saya semalam gara-gara tertinggal pam dekat office. 
Last saya pam susu pukul 7.00 am sebelum pergi kerja and then tengah hari tu ada pulak meeting so dah rush dan tak sempat nak pam..Lepas habis meeting breast memang dah terasa berat sebab susu dah penuh tapi alhamdulillah memang tak terasa sakit dan bengkak. Balik pulak rumah dengan gigihnya terpaksa guna manual pump ni..adoii lenguhnyer tangan. terpikir lak camne la orang2 dulu yang pam secara manual nih..sigh**
 

Ibu-ibu yang masih belum tau macam mana nak menyusu sambil pakai korset PB boleh tengok dekat post saya yang sebelum ni yer..
Oh yer, Premium Beautiful is on SALE! 

"Happy breastfeeding with Premium Beautiful"

Loves,

SMS/WHATAPPS/CALL: 0192663797
EMAIL: arina.affandi@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...