Sunday 31 January 2016

KERJA KOSONG!! MENJANA PENDAPATAN DARI RUMAH

Assalamualaikum...

Hari ni saya nak membuka peluang kepada sesiapa yang berminat nak jadi pengedar atau ejen di kawasan anda. Memandangkan permintaan yang amat menggalakkan untuk produk kesihatan yang hot ni jadi saya perlukan bantuan anda untuk handle permintaan daripada customer yang tak pernah putus..bagi mereka yang ingin buat side income atau jana pendapatan tambahan dari rumah inilah masanya..lagi-lagi keadaan ekonomi sekarang ni yang barang semuanya naik tak pernah-pernah nak turunkan. Peluang ini terbuka kepada sesiapa sahaja samaada yang bekerja, suri rumah mahupun pelajar. Tiada had umur yer.


Sebenarnyakan memang seronok sangat berniaga dengan Sahajidah Hi-O ni. Sebab apa tau kita pakai sendiri pun kita dapat point inikan pula kalau kita berniaga lagi la banyak point yang kita boleh dapat. Bukan sahaja kita dapat untung malah setiap bulan kita akan dapat bonus. Kebanyakan semua barang-barang ni memang kita guna kiranya kategori barang keperluan dan yang paling best kualiti kesihatan kita pun makin baik. Kan seronok sambil berniaga kita dapat pula bantu orang lain untuk menjaga kesihatan.

Caranya dengan pendaftaran ahli sebanyak RM50 dan modal adalah fleksibel ikut kemampuan masing-masing. Boleh huhungi saya terus untuk penerangan yang lagi detail yer.

Loves,

Arina
SMS/call/whatsapp: 0192663797
Email: arina.affandi@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...