Wednesday 17 February 2016

5 Soalan sering ditanya mengenai korset Premium Beautiful - Part 1

Assalamualaikum.......

Jom kita lihat 10 jenis soalan yang sering ditanya mengenai korset Premium Beautiful ni:

1) Kenapa mahal?
Korset Premium Beautiful ni merupakan salah satu rawatan alternatif sebab tu mahal sikit dari rawatan biasa. lagipun kan dia korset No. 1. jadi berbaloi lah dengan harganya. Bagi mereka yang nak concieve PB ni pun merupakan salah satu ikhtiar kita. Mari kita bandingkan dengan rawatan IVF. Harga 1 set PB dengan kos rawatan IVF mana lagi mahal?? kedua-duanya cara ni pun tiada jaminan 100% kan. 

2) Berapa lama nak dapat kesan dari pakai PB?
Kesan dari pemakaian PB bergantung juga kepada lifestyle kita. BONUS kepada yang suka melakukan exercise dan control makan sehingga dapat berat badan yang ideal. Apa yang penting disini, kita kena pakai PB secara KONSISTEN sekurang-kurangnya 8 jam setiap hari barulah dapat rasa kesannya.

3) Betul ke PB boleh merawat penyakit?
PB tak boleh merawat penyakit sepenuhnya tetapi InshaAllah PB ni kan merupakan rawatan alternatif. jadi dengan pakai PB pun merupakan satu ikhtiar. Kita hanya berusaha sahaja yang seterusnya doa dan tawakal pada Allah S.W.T.



4) Panas atau gatal-gatal tak pakai korset ni?
Kalau nak tau fabrik PB ni sejuk dan lembut. Sangat-sangatlah selesa nak pakai seharian pun. Lagi best korset ni boleh dipakai ketika senaman macam berjogging, berzumba ke..sebab fabrik Premium Beautiful ni sangat menyerap peluh. 

Selain itu, memang kita tak akan rasa gatal pun. Kalau ada rasa gatal-gatal bila sarung PB tu maknanya tanda toksin dah cukup banyak terkumpul pada fabrik PB. Jadi solutionnye:
basuh PB dengan segera dan area badan yang gatal tu sental lah dengan scrub. InshaAllah akan ok lepas tu.

5) Kalau pakai PB susah tak nak buang air?
Haaa yang ni mesti ramai tertanya-tanya kan. Sebenarnya tiada masalah pun. Premium Beauiful ni memang senang nak buka dan pakai semula sebab kita akan bagi saiz yang ngam-ngam je dengan badan. Thats why la kita perlu fitting dulu untuk dapatkan saiz yang betul sebelum pakai. Nak fitting tu pulak perlu dapatkan khidmat dari Premium Beautiful Expert yang terlatih tau. Nanti takdelah dapat saiz yang salah =)

Stay tune for the Part 2 yaaa.......



Loves,

SMS/call/whatsapp:
Arina 0192663797


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...