Wednesday 10 February 2016

BERBALOI BELI KORSET PB

#Realiti No. 1

Kenapa beli korset mahal-mahal tapi sayang nak pakai??

Dear..kalau dah beli korset yang mahal-mahal kenapa sayang nak pakai..tak kisah lah brand mana sekali pun bila kita dah beli mesti kita percaya pada kualiti korset tu kan. Baru-baru ni saya ada la berborak dengan SIL dia ada beli korset brand ****n ni..agak terkejut tau bila dia beritau harga 1 set korset tu 2x ganda dari harga PB ni..lagi sayang sebab dah la beli mahal tapi rasa sayang nak pakai selalu sebab takut rosak..aduiii...salah mind set tu.

Tapi dear tau tak, PB ni pakailah hari-hari pun jangan takut rosak ke koyak ke sebab kami ada LIFETIME WARRANTY. Selagi ada rupa korset selagi tulah boleh hantar dibaiki. FREE je tau..bila kita pakai hari-hari barulah kita akan dapat rasa kesan pakai PB ni..berbaloi sangat kan..kita hanya keluarkan duit sekali je tapi berkali-berkali kita dapat rasa kebaikan dia.


#Realiti No. 2

Pakai korset ketat??

Ada client saya ni dia hanya beli girdle je sebab masalah perut buncit lepas czer. Jadi first reaksi dia bila dah seharian pakai PB dia cakap macam tak pakai korset pun. Tak rasa ketat. Itulah kelebihan korset PB ni berbanding korset lain. PB ni kita bukan pakai ketat-ketat tau..sebab tu kita akan ambik ukuran badan dulu dan fitting..PB ni kan 360 darjah pergerakannya so nanti takdelah kita berjalan macam robot ye....sangat2 COMFY!

I Love PB ♡♡♡
Arina:0192663797

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...