Monday 29 February 2016

PREMIUM BEAUTIFUL KORSET sebagai Rawatan Alternatif Kanser

Hari ni nak share satu info yang sangat bermanfaat untuk kita semua especially wanita. Credit to my old friend; Dr Nozlena (PhD in Oncology) yang sudi explain berkenaan Far Infra Rays terhadap cell cancer. Menurut beliau:

- infra rays merupakan salah satu method untuk detox dan juga baik untuk cancer treatment and prevention.
- infra rays ada kebolehan untuk bunuh cancer cells before it turns to tumor.
- mengikut kajian, semua orang ada mutated cells, setiap orang ada lebih kurang 100 millions cancer cells at any given time. Cuma samada it turns to tumor atau tidak je yang mana ianya bergantung pada immune system kita punya kebolehan untuk kills sebelum dia bercambah.

- kalau badan penuh dengan heavy metal, chemical, infrection yang kronik so immune system tak kuat nak kills the mutated cells.

- jadi disinilah fungsi Premium Beautiful yang mana telah disulam dengan Far Infra Rays pada fabriknya. infra rays ni akan kurangkan burden immune system kita secara langsung atau tak langsung untuk prevent dan heal the cancer.

- virus, bacteria, parasit dan tumor boleh dibunuh oleh infra rays ni.

- infra rays ni juga boleh buang toxic yang contribute to cancer formation.

Premium Beautiful membantu mencegah kanser.

Memang ada yer kes pengguna Premium Beautiful yang di diognosis menghidap kanser apabila air rendaman korset menjadi merah. Selalunya bila kita rendam korset, air rendaman tu berwarna kelabu disebabkan toksin yang dikeluarkan dari badan. Jadi korset Premium Beautiful ni boleh dijadikan sebagai satu indicator dalam menentukan tahap kesihatan kita.. hanya diri kita sendiri yang tau perubahan yang berlaku pada badan kita betul tak..

Lebih baik kita mencegah daripada merawat. Ambil langkah pertama untuk jaga kesihatan diri kita dengan Premium Beautiful.

Loves,

Arina 

0192663797

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...