Friday 4 March 2016

5 Soalan Yang Sering Ditanya Mengenai Korset Premium Beautiful - Part 2

Assalamualaikum readers..

Kali ni saya nak sambung topic soalan-soalan yang selalu orang tanya berkenaan Premium Beautiful ni..

1. Lengan saya besar boleh kecilkan tak?
Premium Beautiful ni akan memberi kesan slim pada seluruh badan. Maknanya lengan yang gelebeh pun akan dipejalkan. Ini kerana tindakan Far Infra Rays akan menggetarkan molekul air ke seluruh badan. Jadi lemak-lemak yang berlebihan tu akan dibakar dan dialihkan ke tempat yang sepatutnya.

2. Saya ni dah kurus perlu ke pakai PB?
PB ni sesuai untuk semua bentuk badan. Orang kurus ni sebenarnya lebih berisiko untuk mengalami masalah bongkok. Orang kurus ni pun ada masalah period tak teratur, sakit belakang, senggugut dan masalah kewanitaan yang lain. Kan PB ni direka 70% kesihatan dan 30% kecantikan.


3. Ada je ejen PB tak kurus pun.
Kita pakai PB ni bukan soal badan kecil atau besar. Tapi apa yang bestnya kita pakai PB confirm badan kita ada bentuk. Macam highway kan kalau jalan tu lurus jer mesti bosan..haaa sama la juga dengan badan kita tak kisah la badan besar ke kecil ke kan seronok bila ada shape!


4. Dah pakai lama Premium Beautiful tapi berat tak turun pun.
Ni memang hot question..saya tanya uolls balik yer ada pakai PB secara konsisten x? Kalau pakai selang sehari atau pun pakai ikut suka bila rajin jer pakai memang susah la nak kurus..lagi pun lemak kita ni bukan boleh hilang sekelip mata. Ambil masa juga bergantung pada individu.


5. Pakai korset ni tak ketat ke?
Kalau nak tau korset premium beautiful ni kita tak pakai ketat-ketat tau. Sebab tu perlu dapat ukuran badan yang betul dan kemudian kita akan fitting. Selesa sangat korset ni bila dapat saiz yang betul. Lagi-lagi fabrik PB ni memang 360 darjah kuasa regangan. Tiada istilah pakai PB nanti jalan macam robot.


Loves,
Arina
0192663797

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...