Friday 18 March 2016

Korset Terbaik: Premium Beautiful

Hai semua..



Tahu tak Premium Beautiful ni dah lebih 20 tahun ada dalam pasaran sehingga dah tembus pasaran di Brunei, Singapore dan Indonesia.  Lama kan 20 tahun tu sebab tu lah sebut je Premium Beautiful atau PB mesti orang tau dah branding ni. kalau kita tanya mak-mak kita pun mesti diorang pernah dengar even tak pakai pun. ada client saya cerita mak dia sendiri cakap Premium beautiful ni memang korset terbaik!.


Selain merupakan korset no. 1 pilihan wanita..Premium Beautiful ni dah terima macam-macam award. sebab tu korset ni sangat ekslusif. Mari kita tengok award ape yang telah diperolehi.


1. Superbrand Award

Bukan senang tau nak dapat Superbarand Award ni. setiap produk tu perlu dinilai oleh pakar-pakar dalam marketing dan badan-badan profesional. Secara umumnya produk yang dapat Superbrand Award ni is the best in quality and quantity. Maknanya antara semua jenis korset yang ada korset Premium Beautiful ni terbaik dari segi kualiti dan kuantitinya..





2. Lingerie Award 2015
Dapat Lingerie Award 2015 oleh Women's Weekly as Your Best Undercover. hmmm saya tak payah cakap banyak la..biar gambar je berbicara..ecehhh..


3. Readers' Choice Award 


PREMIUM BEAUTIFUL memenangi anugerah Readers' Choice Award anjuran majalah Natural Health yang diterbitkan dalam keluaran November 2015. Terbukti sangat PB mendapat tempat di hati pengguna kerana kualiti dan keberkesanannya. 




Memang korset Premium beautiful ni terbaik la...tak rugi kita memiliki lagi-lagi anak-anak dara perlu jaga kesihatan diri kita sejak dari awal lagi..mak-mak dara pun belum terlewat lagi dan masih berpeluang untuk memilikinya. 

Loves,
Arina
0192663797



😍😍kalau tanya mak-mak kita kan mesti diorang tau la pasal korset ni. sampai ada client ni cerita yang mak dia sendiri cakap korset ni memang TERBAIK 👍👍👍

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...