Monday 21 March 2016

SM/SMM Award 2016

Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah di atas rezeki yang dikurniakan Allah..Sabtu lepas bersamaan 19hb Mac 2016 berlangsungnya SM/SSM Award 2016 untuk meraikan 20,000 dan 60,000 sales achiever yang berlangsung di IDCC Shah Alam. 

Memang seronok sangat berniaga dengan SHOM ni kerana syarikat tidak pernah melupakan jasa kita dan sentiasa menghargai melaui event-event macam ni. Ini merupakan langkah pertama saya untuk terus maju dan berjaya bersama-sama rakan kongsi yang lain. Ucapan terima kasih tidak terhingga kepada mentor-mentor yang sentiasa memberikan semangat dan bimbingan. Majlis bermula pada pukul 12.30pm dengan sesi pendaftaran dan ketibaan tetamu kehormat. Kemuadianya, majlis bermula tepat jam 2.00pm. Apa yang lagi bermakna pemimpin kami iaitu CDM Salleha Roslan diberi peluang oleh pihak syarikat untuk berkongsi kisah kejayaan beliau. Ya allah..satu perkongsian kejayaan yang sangat menyentuh hati 4000 crowd. Setiap ucapan beliau sangat memberikan inspirasi untuk terus berjaya kerana apa yang beliau pernah alami dahulu sedang saya alaminya sekarang. Rasa bertuah sangat dapat berada dibawah kepimpinan beliau (mata masuk habuk la bila teringat kisah kejayaan CDM Kak Sal..sob..sob). Beliau telah buktikan yang tiada apa yang mustahil untuk berubah! Kalau beliau boleh mesti kita pun boleh bukan.

Me on stage as 20,000 sales achiever. alhamdulillah..

Jom kita layan gambar-gambar sepanjang event berlangsung.

Aturcara majlis.


Meraikan CDM Salleha Roslan untuk memberikan ucapan.

CDM Salleha Roslan sedang memberi ucapan..very touching moments..
"Dulu suami pemandu lori, sekarang pemandu C Class yang bawa Sal kemana sahaja"
"Dulu nak bayar yuran hospital RM5 pun tiada sampai minta pihak hospital dahulukan duit mereka" 


TLC founder CDM Salha Zain dan CDM Al-Faath menyambut CDM Salleha Roslan selepas habis ucapan. Merekalah tulang belakang TLC.


Tengah nangis...mencari kekuatan dalam diri Kak Sal.

My Top Mentor: CDM Salha Zain dan CDM Salleha Roslan



Togetherness..We Love TLC

Dapat bunga dari mentor..DDM Farhana Ramli.



 
                                      Tengah tunggu giliran nak naik pentas. 
 
Biz partner in crime. (from left: me, DDM Farhana Ramli, SSM Yushakila, SM Suriati)


 Jom selfie..

Tak lepaskan peluang nak bergambar dengan Top mentor CDM Salha Zain

Doakan kejayaan bersama-sama dengan kami ye..yang kat luar sana pun masih belum terlambat untuk merubah masa depan. Dalam bisnes ni mentor dah tebaskan semua duri dan lalang-lalang..kita hanya perlu terus berjalan jer. Sayang kamu semua =)

Loves
Arina
0192663797

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...