Thursday 9 June 2016

Berpuasa Dengan Premium Beautiful

Assalamualaikum..
Salam Ramadhan..

Tahun ni merupakan tahun ketiga saya berpuasa dengan Premium Beautiful. Saya start pakai PB di akhir tahun 2012 dan masih consistent pakai sehinggalah sekarang. Tetapi tahun lepas tak dapat la nak pakai PB waktu berpuasa sebab tengah mengandung Amanda masa tu =)  

Tak susah la pakai Premium Beautiful ni..sarung je kat badan tu. 

Masa berpuasa ni bila pakai PB kita akan rasa bertenaga. Takdelah rasa mengantuk semacam, rasa lapar dan lemah-lemah badan. Bagi yang ada GASTRIK atau jenis badan yang mudah MASUK ANGIN InshaAllah pakai PB dapat elakkan masalah tersebut. 

Sebab apa??

Sebab PB kan ada Far Infra Rays (FIR) yang dapat membantu melancarkan aliran darah dalam badan. Seperti yang kita tahu, aliran darah ni merupakan sistem perhubungan dan pengangkutan utama yang membawa kimia, nutrient yang baik, oksigen ke seluruh badan. 

Selain itu, waktu terbaik untuk dapat result awesome hasil pakai PB selain ketika BERPANTANG adalah ketika BERPUASA... sebab berpuasa ni sah2 kita jaga makan siang kan tapi malam jangan pulak terover makan, jadi untuk yang jenis tak boleh control makan memang kami suggest pakai PB ni ye.
Pakai 1 set tahu biar poster badan tu cantik raya ni nak pakai BAJU RAYA, WAIST tu pakai bagi ada bentuk cikit pinggang tu biar pakai baju tak nampak bebayang MUNCIT PERUT tu hehe...uollss nak tau tak baru hari ke-3 puasa cangkuk waist saya dah beralih tau..means pinggang saya dah HILANG INCI! yeaayyy....
                                               Santai petang...hihihi =P

Macam kucing 2 ekor kat atas tu, realiti kita pun memang mengalami situasi begitu kan. Sebulan berpuasa turun 5kg tapi selepas hari raya berat badan naik 2 kali ganda..apa taknya masa raya semua makanan sedap2 dan berlemak rugi la tak makan kan, dengan lemang, ketupat, rendang, kuih raya hilang rutin diet.hihihihi...cara mudah nak maintain berat badan ideal hanya dengan pakai PB. Makanlah banyak mana pun sampai satu tahap makanan memang dah tak boleh masuk dah. So tak payah nak risau pasal diet lagi. Jom kita pakai Premium Beautiful dari sekarang untuk maintain body shape dan berat badan ideal.. anak dara, mak dara, makcik2, abam2 semua boleh pakai (untuk abam2 yang nak jadi sado boleh pakai waist).

Kesimpulannya, berpuasa dengan Premium Beautiful ni kesannya:
i) hilang inchi..boleh kurus dengan cepat
ii) badan rasa bertenaga, takdelah rasa lemau je badan tu
iii) kurang rasa mengantuk
iv) elakkan gastrik/masuk angin
v) badan jadi kemas, lemak-lemak badan beralih dengan betul dan pejal
vi) maintain berat badan dan body shape
vii) cantik, menawan dan sihat tu satu BONUS!

Cuba dulu, dah cuba baru tahu rasanye.. setiap orang tindak balas badan dia berbeza..cuba bukan 1hari tapi 30hari baru afdal gitu, kalau pakai sehari tak sempat mana pun PB nk bekerja utk kita kan.. 
😍

                                             
Pssstt....PB tengah SALE! Discount 15%!! harga promo yang SUPER JIMATBoleh klik kat SINI nak tengok promosi PB sempana Raya Sale. Ok semua..jumpa lagi..bye..


Loves,
Arina
0192663797





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...