Thursday 9 June 2016

Marine Essence Beauty Bar Terbaik dan Murah

Salam Jumaat semua..

Pernah dengar tak pasal sabun Marine Essence Beauty Bar? best tau sabun ni. Meh saya nak cerita sikit pasal sabun hijau ni atau lebih dikenali sabun ketiak atau sabun eczema. Produk-produk keluaran Hi-O memang berkualiti. Tengok ni sabun Marine Essence Beauty Bar ni memenangi Winner Readers' Choice Award 2015. 


Apa tu Marine Essence Beauty Bar?

Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.

Bar kecantikan Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh. Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari!

Bahan-bahan utama:

Garam Buluh
- Sumber kaya dengan mineral dan antioksidan untuk kulit.
- Anti-bakteria, anti-alergi, anti-keradangan.

Pheno-SFE TM (Ekstrak The Pu-erh)
- Terkenal dengan antioksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit. (Anti penuaan)
- Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama.
Ekstrak Liquorice
- Mengurangkan perubahan warna kulit dan bintik-bintik hitam.
- Mencerahkan pigmentasi kulit.
Minyak Tea Tree
- Anti-bakteria, anti-kulat.
Vitamin E
- Antioksidan, anti-penuaan.
- Menyembuhkan kulit yang bermasalah dan rosak dengan berkesan.
Gliserin
- Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit
  Merupakan pelembap kulit yang  terbaik.
Aloe Vera
- Kebolehan untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.



Dekat gambar bawah ni antara masalah-masalah yang boleh diselesaikan oleh sabun ni. Kena cuba dulu la yek sebab tak semua orang serasi dan sesuai. Jangan risau sabun ni tak akan mendatangkan kesan buruk pada kulit kita. Orang yang kulit sensitif pun sesuai nak guna. Saya dulu masa anak baru lahir memang saya mandikan baby dengan sabun ni sebab selalu naik ruam-ruam. 



Dan lagi satu, saya memang gunakan sabun ni sebagai pencuci muka dan saya juga amalkan minum BB Plus Kolegen setiap hari. Muka saya ni jenis berjerawat dan berminyak. Kesannya jerawat memang mengecut dan kulit saya memang terasa kurang berminyak. Memang best, bau sabu pun wangi. 

Untuk pertanyaan lain boleh whatsapp atau hubungi saya yer. Next post saya akan share testimoni pengguna Marine Essence ni. Tunggu tau..See you...bye..

Loves,
Arina
0192663797

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...