Monday 20 June 2016

Premium Beautiful Bukan Untuk Kurus Je

Assalamualaikum semua..

Hari ni dah hari yang ke-16 kita berpuasa. Terasa cepat betul masa berlalu. Sambil kita menjalani ibadah puasa tu apa kata kita bagi small gift untuk orang tersayang..with a small give can make someone SMILE! 




Mungkin ramai yang ingat pakai Premium Beautiful ni hanya sebab nak kurus je. Tak sebenarnya..PB ni direka 70% kesihatan dan hanya 30% kecantikan. Haaa nampak dop kat situ fungsi PB ni sebenarnya lebih kepada penjagaan kesihatan kita. Semakin kita berusia semakin kita terdedah kepada risiko penyakit. Kan lagi baik sambil kita cantik sambil kita dapat benefit kesihatan diri. Hanya dengan sarung Premium Beautiful, kita dapat benefit 2 in 1..cepat, mudah, selesa dan menjimatkan.

Siapa yang perlu pakai PB ni?? antaranya:
👉 nak kurus/ada masalah berat badan
👉 sedang berusaha untuk hamil
👉 masalah senggugut teruk
👉 hormon tak stabil
👉 fibroid, cyst
👉 ibu yang berpantang
👉 ibu yang menyusukan anak
👉 slip disc/sakit belakang



Saya dulu pun pakai PB bukan sebab nak kurus tapi pakai sebab tertarik dengan keistimewaan yang ada pada PB. Alhamdulillah tahun 2016 merupakan tahun ke-4 saya berPB. Masih lagi pakai size PB yang sama dan set yang sama. 

Ni gambar saya pada tahun 2013..Baru je beberapa bulan pakai PB.


Ni gambar terbaru tahun 2016..lepas punch stoks dekat stokis..jeans yang saya pakai tu jeans yang sama dengan gambar kat atas tu..my favourite jeans tau..hihi..masih muat lagi. 
(sorry gambar nampak slightly bercahaya)

Ada apa-apa pertanyaan pasal PB jangan lupa hubungi saya tau..nak tak saya bimbing dan bantu nak dapatkan berat badan yang ideal..jangan segan-segan tau..
Hari Raya Sale masih lagi on..jom2...

Loves,
Arina
0192663797

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...